یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

توضیح 3 اصطلاح کاربردی در فارکس ، اهرم ، سوآپ و لات به چه معناست ؟

ميداس سرمايه به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد در شغل معامله‌گري حرفه‌اي شويد

درباره اهرم در معاملات فارکس بیشتر بدانید (اهرم در معاملات فارکس چیست)

به طور کلی می توان گفت که اهرم در معاملات فارکس یا سایر بازارهای مالی برای جلوگیری از رکود بازار ایجاد می شود. در واقع با ارائه اهرم، سهامداران می توانند برای کسب سود بیشتر خرید و فروش کنند. برای ارائه دهنده اهرم فارکس اهمیتی ندارد که خریدار چگونه سود می کند. توجه به این نکته ضروری است که این اهرم در معاملات فارکس می تواند پول خریدار را وارد بازار کند. به نوعی، اهرم به عنوان ابزاری برای کارگزاران برای جذب سرمایه معامله‌گران و تبدیل آن به چرخه بازار در نظر گرفته می‌شود.
هر چه اهرم در معاملات فارکس بیشتر باشد، قدرت اتصال آن بیشتر می شود و سرمایه بیشتری می تواند جذب کند. یکی از دلایل بی فایده بودن اهرم در معاملات فارکس دقیقاً به این دلیل است که کارگزاران از شما می خواهند که بیشتر از اهرم استفاده کنید. بنابراین، کارگزاران سود خود را منتقل می کنند و به شما امکان می دهند تعداد بیشتری معامله کنید. تعداد بالای معاملات به معنای سود بیشتر برای کارگزاران است.
بنابراین در عمل کارگزاران سرمایه خود را با ارائه اهرم در معاملات فارکس هدر نمی دهند، فقط آن سرمایه را به شما قرض می دهند تا بتوانید از آن سود بیشتری کسب کنید. در واقع کارگزاران به خوبی می دانند که تنها راه جذب مخاطب بازار سرمایه افزایش سودآوری است.
خوب، اگر به درستی به آن نگاه کنیم، اهرم در معاملات فارکس بسیار جذاب است. آیا می توانید با 1000 یا 100000 دلار سود بیشتری کسب کنید؟ اما وقتی سرمایه شما فقط هزار دلار است چه کار می کنید؟
اینجاست که کارگزاران دارای بهترین اهرم در فارکس وارد می شوند. آنها سعی می کنند با ارائه نسبت های مختلف 1:10، 1:100 و غیره شما را جذب کنند. بنابراین اگر نسبت 1:100 را انتخاب کنید، می توانید بازار را با آن معامله کنید. 100000 دلار حقوق صاحبان سهام.
آیا می تواند جذاب تر و بامزه تر باشد؟ آره. داستان زمانی بهتر می شود که بدانید این اهرم در فارکس بدون بهره است و برای استفاده از این تسهیلات هیچ سودی به کارگزار پرداخت نمی کنید. اما داستان هنوز تمام نشده است. جنبه های دیگری از اهرم در معاملات فارکس وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

لات در فارکس چیست؟

معنی لات در فارکس یعنی چی؟ اندازه لات در معاملات فارکس یک مفهوم اندازه گیری ساده است که به ما امکان می دهد به راحتی سرمایه خود را مدیریت کنیم. در واقع مقدار زیادی در فارکس یک کانتینر است یا اگر بخواهیم مفهوم خیلی بهتر را بیان کنیم، این مفهوم مبدلی بین سرمایه و سود شما محسوب می شود.
لات چندین کاربرد مختلف در معاملات فارکس دارد که استفاده از آن را بسیار رایج کرده است و به شما امکان می دهد سرمایه و همچنین سود و زیان خود را مدیریت کنید. مفهوم قرعه کشی نوعی مفهوم مدیریتی است که باعث صرفه جویی در وقت شما در ارائه برد و باخت شما می شود.
بیایید نگاهی دقیق تر به مفهوم لات در معاملات فارکس بیندازیم و به روشی عملی در مورد آن بیاموزیم. جدول زیر را ببینید.
همانطور که می بینید، لات در معاملات فارکس یک پیوند مفهومی بین پیپ و سرمایه شما است. اما در ادامه این مفهوم را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

سوآپ فارکس چیست؟

swap یعنی چی ؟ پایاپای چیست؟ مبادله (SWAP) در معاملات فارکس یکی از رایج ترین مفاهیم مورد استفاده است. اگر بخواهیم آن را به صورت آکادمیک تعریف کنیم، باید به مبانی اقتصاد نگاه کنیم. در علم اقتصاد، سوآپ نوعی مبادله اوراق بهادار بین دو شرکت یا دو نماینده تجاری است.
این مبادله معمولاً منجر به گردش مالی نسبتاً کم می شود که به معنای حجم بالا با مقادیر زیاد است. بعدها، در اقتصاد مدرن، با افزایش خدمات بانکی و تجاری و مبادله این خدمات با خدمات دیگری، این سؤال که چه مبادله ای بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
بنابراین تبادل به صورت خودجوش انجام شد. لذا تصمیم بر این شد که به این موضوع توجه بیشتری شود. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم سوآپ چیست، می توانیم آن را مبادله ای مبتنی بر مبادله جریان نقدی آتی در نظر بگیریم.
در پاسخ به این سوال که سوآپ چیست، باید بگوییم که سوآپ (SWAP) در معاملات فارکس و سوآپ به زبان ساده چیزی شبیه به سود بانکی است، اما این دو داستان کمی متفاوت هستند. بانک ها در مورد سود نقل و انتقالات مالی و قبوض مالی صحبت می کنند که باید امروز پرداخت شود و در آینده بازپرداخت شود، اما سوآپ (SWAP) در معاملات فارکس مفهومی است که در آن کارگزار کارمزد مورد نیاز معامله گران سوآپ را دریافت می کند. او این کار را انجام می دهد. در زیر سعی خواهیم کرد بیشتر در مورد سوآپ در فضای فارکس صحبت کنیم و به زبان ساده مبادلات را مورد بحث قرار دهیم
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.